söndag 13 oktober 2013

Long time...

Jaha, så var det återigen länge sedan jag bloggade. Det blir så ibland för mina ambitioner är inte att sitta vid datorn varje kväll och berätta för andra vad jag har gjort, utan att se till att krama om mina barn så mycket jag kan och umgås med Patrik. Jag har i alla fall hunnit med att sy lite när semestern startade och jag fick krafter till att ta tag i projekt som jag velat göra men verkligen inte orkat medan jag jobbat.

Jag skulle ha velat lägga upp en bildkavalkad, men det här med bilder tar så otroligt lång tid att fixa med. Ska det blir något nytt inlägg så får vi nöja oss med en bild på mitt senaste verk:


De här två små dockskåpsdockorna ska Gerda få i 2-årspresent. Pilliga att göra, men så otroligt söta blir dem. Beskrivningen kommer från Karin Neuschütz senaste bok Mjuka dockor och djur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar